«پول و پارتی» و «تگزاس ۳» صدرنشین سینما شدند-راهبرد معاصر

«پول و پارتی» و «تگزاس ۳» صدرنشین سینما شدند

فروش سینما‌های سراسر کشور به بیش از ۳۶ میلیارد رسید و فیلم‌های سینمایی «پول و پارتی»، «تگزاس ۳» و «خجالت نکش ۲» صدرنشین گیشه شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 16
کد خبر: ۲۵۴۶۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سینمای ایران در هفته گذشته مجددا شاهد صدر نشینی کمدی‌ها به همراه یک ژانر درام تاریخی شد؛ از این رو سینما‌های سراسر کشور در مجموع میزبان ۶۸۸ هزار مخاطب در ۲۰ هزار سانس بودند که توانستند ۳۶ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان فروش داشته باشند.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» کاری از سعید سهیلی که از ۴ شنبه سوم مرداد ماه اکران خود را آغاز کرد این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان بفروشد و رتبه اول فروش گیشه سینما را از آن خود کند.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی این هفته با فروش ۲۰۸ هزار بلیط به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۴  میلیون تومان در رتبه دوم فروش گیشه قرار گرفت.

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی توانست ۸۳ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«ملاقات با جادوگر» کاری ازجمشید بهرامیان این هفته توانست ۵۱ هزار بلیط به ارزش سه میلیارد و ۵۳ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» این هفته توانست بیش از ۲۰ هزار بلیط بفروشد و فروش یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را تجربه کند و در رتبه پنجم فروش گیشه قرار گیرد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده